Tailortヘッダー

24.3.15

Bracelet




Hello.

Variable Hanoi weather.
The rain it began, I have been getting cold.

It is the introduction of the bracelet today.
Summer exposure of skin increases,
The item increase is much fashionable degree just kept with the wrist.

And I'm very nice and you'll actually wear!
Tricolor color are refreshing seems especially summer such as red or blue
Come It is a commodity that you want will try to take your hand in the shop.

Some of the people that do not really put the accessories
For bag, I am or purchased at that.

Applications also vary, it is perfect for little gift ♪

Other color also, so we have available,
Please do visit us by all means!

Xin chào !

Biến thời tiết Hà Nội.
Cơn mưa bắt đầu, tôi đã nhận được lạnh.

Đó là sự ra đời của chiếc vòng tay ngày hôm nay.
Tiếp xúc mùa hè da lớn,
Sự gia tăng hàng nhiều mức độ thời trang chỉ cần giữ với cổ tay.

Và tôi rất đẹp và bạn thực sự sẽ mặc!
Màu Tricolor làm mới dường như đặc biệt là vào mùa hè như đỏ hoặc màu xanh
Hãy đến Nó là một mặt hàng mà bạn muốn sẽ cố gắng đưa bàn tay của bạn trong cửa hàng.

Một số người không thực sự đặt các phụ kiện
Đối với túi, tôi hay mua ở đó.

Ứng dụng cũng khác nhau, nó là hoàn hảo cho món quà nhỏ ♪

Màu khác cũng có, vì vậy chúng tôi đã có sẵn,
Xin vui lòng ghé thăm chúng tôi bằng mọi cách!

Tailort Staff
 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓
 Bespoke Tailor Tailort Full-scale Taylor ~ to ~ Hanoi, Vietnam 
ADD 5 Tay Ho, 5Tay Ho, Hanoi, Vietnam 
TEL 0437191575
TEL 01205379033 
MAIL tailort@suit-ya.com 
MAP  Google Map URL http://ameblo.jp/bespoketailortailort5/
〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓