Tailortヘッダー

23.3.15

New passport case




Hello!

The ever-popular today, we will introduce a new color of passport case.
This time we are equipped with muted colors.
I think you or use without getting tired long what basic color.

The shop has to offer made-to-order goods,
And put the thought that with please use cherish long one one of the products,
We have to determine the various designs and materials.

It the same in off-the-shelf.
Offer while thinking the scene and circumstances the customer is being used we be performed.

Because there are a lot products you'd like to introduce still,
Please look forward to!


Xin chào!

Việc ngày càng phổ biến ngày hôm nay, chúng tôi sẽ giới thiệu một màu sắc mới của trường hợp hộ chiếu.
Lần này chúng tôi được trang bị với màu sắc tắt tiếng.
Tôi nghĩ bạn hay sử dụng mà không bị mệt mỏi dài những gì màu sắc cơ bản.

Cửa hàng có để tôi cung cấp được thực hiện theo đơn đặt hàng hàng hóa,
Và đặt suy nghĩ rằng có xin vui lòng sử dụng trân trọng một dài của sản phẩm,
Chúng ta phải xác định các thiết kế khác nhau và vật liệu.

Nó giống trong off-the-shelf.
Ưu đãi khi nghĩ cảnh và hoàn cảnh khách hàng đang được sử dụng, chúng tôi được thực hiện.

Bởi vì có một sản phẩm rất nhiều, bạn muốn giới thiệu, vẫn còn,
Xin hãy chờ đợi!

Tailort Staff
 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓
 Bespoke Tailor Tailort Full-scale Taylor ~ to ~ Hanoi, Vietnam 
ADD 5 Tay Ho, 5Tay Ho, Hanoi, Vietnam 
TEL 0437191575
TEL 01205379033 
MAIL tailort@suit-ya.com 
MAP  Google Map URL http://ameblo.jp/bespoketailortailort5/
〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓