Tailortヘッダー

29.12.14

Pullover knit

Hello.
Everyone Christmas I would have been spent how. Christmas is over, I will come as soon as New Year's Eve.
This year is also the fact that Tet is the second half of February, but is impression that not very cold in December. It becomes quite cold me Hanoi! Customers of Hanoi first year that. Be coming to a store to ask for winter is now many.The out of knit kind that are available today in our shop. We introduce a pullover. Neck has become the chuck, there is a high collar. Cold countermeasure is perfect! Also, chic navy and one wearing a stylish large. We have become a very popular item in our shop.Cardigan or down, etc., so we have provided you a number of essential items in the winter.Cold. . . If you feel that, please do not come to us Tailort!
Thank you so much.

Xin chào

Giáng sinh là kết thúc, tôi sẽ đến ngay khi đón năm mới.Năm nay cũng là một thực tế rằng Tết là một nửa thứ hai của tháng hai, nhưng là ấn tượng mà Na không phải là rất lạnh vào tháng Mười Hai, Nó trở nên tôi khá lạnh Hà Nội! Khách hàng của Hà Nội trong năm đầu tiên. Hãy đến một cửa hàng để hỏi cho mùa đông là bây giờ nhiều. Việc ra loại đan mà có sẵn ngày hôm nay tại cửa hàng của chúng tôi. Chúng tôi giới thiệu một cái áo thun. cổ cao, Lạnh biện pháp đối phó là hoàn hảo! đã trở thành một mặt hàng rất phổ biến trong các cửa hàng của chúng tôi. Cardigan hoặc xuống, vv, do đó, chúng tôi đã cung cấp cho bạn một số mặt hàng thiết yếu trong mùa đông, Lạnh. . . Nếu bạn cảm thấy rằng, xin vui lòng không đến với chúng tôi Tailort!

Cám ơn rất nhiều.

Tailort Staff
 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓
 Bespoke Tailor Tailort Full-scale Taylor ~ to ~ Hanoi, Vietnam 
ADD 5 Tay Ho, 5Tay Ho, Hanoi, Vietnam 
TEL 0437191575
TEL 01205379033 
MAIL tailort@suit-ya.com 
MAP  Google Map URL http://ameblo.jp/bespoketailortailort5/
〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓