Tailortヘッダー

16.2.15

Branded fabric

写真: こんにちは!

本日は久しぶりにスーツ生地のご案内をさせて頂きますね。

1915年にイギリスで創業された老舗織物メーカーであるALFRED BROWN(アルフレッド・ブラウン)。
イギリス生地らしい目の詰まった打ち込みの良い生地でありながら、上品な光沢感を持ち、
高い品質のわりにコストパフォーマンスが優れているのが特長です。
耐久性が求められるビジネススーツには大変お勧めの生地となっております。

イギリス生地は仕立て栄えし、
個人的にも是非お試し頂きたい生地となっております。

その他にもCANONICOやLoro Pianaといった人気の生地もご用意しております。
是非実際にご覧くださいね。
Hello.
Well, I was tailoring in herringbone fabric of very popular Harris Tweed today. I will introduce the casual jacket. Since eyes we use is tightly jammed tweed fabric. Very warm and in just put here the jacket. It becomes very recommended fabric in winter. In addition, lapel width we have been your tailoring at 5cm. Although it is not suitable for business, I'm thin lapel also a fashionable nice as for casual.When you match the narrow lapel of a jacket and tie,
I Please choose the things of the same kind of width tie.
Thank you so much.

Xin chào,
Vâng, tôi đã may vải xương cá rất phổ biến Harris Tweed ngày hôm nay. Tôi sẽ giới thiệu áo giản dị. Từ đôi mắt chúng tôi sử dụng là kẹt chặt vải tweed. Rất ấm áp và chỉ đặt ở đây những chiếc áo khoác. Nó trở nên rất khuyến khích vải trong mùa đông. Ngoài ra, chiều rộng áo chúng tôi đã may tại 5cm. Mặc dù nó không phải là thích hợp cho việc kinh doanh, tôi ve áo mỏng cũng một tốt đẹp thời trang như cho thường ngày. Bạn phù hợp với ve áo hẹp của một chiếc áo khoác và cà vạt,
Tôi  Hãy chọn những gì thuộc về cùng một loại cravat lớn.
Cảm ơn bạn rất nhiều.

Tailort Staff
 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓
 Bespoke Tailor Tailort Full-scale Taylor ~ to ~ Hanoi, Vietnam 
ADD 5 Tay Ho, 5Tay Ho, Hanoi, Vietnam 
TEL 0437191575
TEL 01205379033 
MAIL tailort@suit-ya.com 
MAP  Google Map URL http://ameblo.jp/bespoketailortailort5/
〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓