Tailortヘッダー

7.12.14

Sedona bazaar

Hello!
Today Tailort apartments in Hanoi, had been opened in the bazaar that was held in Sedona Suits.
Following the last month, you can meet a lot of customers, I received a fine!
Everyone that I was come and visit us in booth, Thank you.
In addition we have is scheduled to next week, you can find the way to Christmas bazaar to be held at UNIS.
Value for money products of the season off Thank number.
In addition, also available those who can affordable to purchase from the store even doing winter.
If you have any your time, come next week please come to USIN in Ciputra!
Since I am of course tempo usually will business, I am waiting for even here!

Xin chào!
Hôm nay căn hộ Tailort tại Hà Nội, đã được mở trong chợ được tổ chức tại Sedona Suits.
Theo tháng trước, bạn có thể gặp rất nhiều khách hàng, tôi nhận được một tốt đẹp!
Tất cả mọi người rằng tôi đã đến và ghé thăm chúng tôi tại gian hàng, Cảm ơn bạn.
Ngoài ra chúng tôi có được dự kiến vào tuần tới, bạn có thể tìm cách để Giáng chợ sẽ được tổ chức tại UNIS. Giá trị sản phẩm tiền của mùa giảm số lượng Thank.
Ngoài ra, cũng có những người có thể giá cả phải chăng để mua từ các cửa hàng thậm chí làm mùa đông.
Nếu bạn có bất kỳ thời gian của bạn, đến tuần sau hãy đến usin ở Ciputra!
Kể từ khi tôi tất nhiên tiến độ thường sẽ kinh doanh, tôi đang chờ đợi ngay cả ở đây!

Tailort Staff
 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓
 Bespoke Tailor Tailort Full-scale Taylor ~ to ~ Hanoi, Vietnam 
ADD 5 Tay Ho, 5Tay Ho, Hanoi, Vietnam 
TEL 0437191575
TEL 01205379033 
MAIL tailort@suit-ya.com 
MAP  Google Map URL http://ameblo.jp/bespoketailortailort5/
〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓 〓